31 Mart 2018 Cumartesi

Brenda Novak - Whiskey Creek Serisi 1 - Sonbahar Kokusu


İngilizce Adı: When Lightning Strikes

Seri: Whiskey Creek Serisi 1

Basım Tarihi: Şubat, 2016

Yayınevi: Martı

Sayfa Sayısı: 448

Çeviri: Ilgın Yıldız

Konusu:

Bazen gerçek bir hayat yaşamak için iyi rol yapmak gerekir.

Kadınların gözdesi, ünlü Hollywood yıldızı Simon O’Neal’ın kariyeri alkol ve eğlence dünyasına olan düşkünlüğü yüzünden tehlikeye girmiştir. Diğer yandan eski karısı, oğlunu ona göstermemektedir ve önünde zorlu bir velayet davası vardır.

Simon’ı bu karışıklığın içinden kurtarabilecek tek kadın, kendisinin de müşterisi olduğu halkla ilişkiler şirketinin sahibi Gail DeMarco’dur. Cinsel taciz dedikodusuyla sarpa saran ilişkileri, ani bir kararla profesyonel bir evliliğe dönüşür. Dışarıya verecekleri doğru imaj Gail’in şirketini, Simon’ın da kariyerini ve oğluyla olan ilişkisini kurtaracaktır.

Simon üst üste yaşadığı çalkantılara yenik düşüp kendine zarar verme noktasına geldiğinde, Gail onu ailesinin evine kaçırmaya karar verir ve ikili gözlerden uzak bir beraberlik yaşamaya başlar. Gail ile Simon’ın bir sonbahar zamanı yapraklarını dökme ve birbirlerini yeniden keşfetme vaktidir.

“Bugün alınacaklar listenize Sonbahar Kokusu’nu mutlaka eklemelisiniz.”
-Romance Readers Connection

“Brenda Novak’ın şık komploları muhteşem bir okuma vaat ediyor.”
-Publishers Weekly

“Merak uyandıran karakterleri sürükleyici bir macerayla buluşturan bir roman.”
-Carla Neggers

“İyi bir kalemi olan Brenda Novak’ın yazdığı her kitap okunur.”
-Reader to Reader Reviews


Yorumum:

Instagramda Okuyan Kadınlar Kulübü olarak #heraybiryayınevi etkinliği kapsamında bu ay Martı Yayınları okuyoruz. Bende Brenda Novak'ın Whiskey Creek serisini okumaya karar verdim. 

Önce seriden bahsedeyim. Şu an için on kitaplık bir seri. Bu durumda hemen almalıyım yetişmeliyim durumu yaşadım. Çünkü Debbie'den alıştık kalabalık serilerin tadına. Biz de şu an için 4 kitabı çıkmış durumda. 4. Kitap Bir Yanımız Bahar Mayıs 2017'de çıkmış. Bu durumda bu seriden yeni kitaplar çıkmasının zamanı gelmişte geçmiş sayın yayınevi.

Seriye adını veren Whiskey Creek bir kasaba. Ve ilk kitap Sonbahar Kokusu Los Angeles'da çok klişe bir şekilde başlıyor. Batmak üzere bir halkla ilişkiler şirketi onu batırmaya çalıştığı sanılan eski müşterisi bir ünlü aktör Simon ve batan şirketin genç sahibesi Gail. 

Simon'un ise kariyerini tehdit eden kötü şöhreti var. Sonuç biri şirketini biri ününü kurtarmak için fasulyeden evlenirler. Sonuç tahmin edeceğiniz gibi. Ama ben burada spoiler vermemek için söylemiyorum.

Klişe başladı dedim ya, ama anlatım olayların devamı öyle gelişmiyor. Bir kere çok akıcı bir dili var yazarın. Sonra Gail'in aile ve arkadaş ortamına girince (Whiskey Creek'e geldiler evlenince) konu daha zenginleşip ilginçleşiyor. 

Sadece aklıma tek bir şey takıldı. O fotoğrafı kim çekti. Ben Callie'den şüphelendim ama bu kitapta ortaya çıkmadı belki gelecek kitaplarda. 

Not: Siz söylemeden ben söyleyeyim görselimi pek sevdim. Bana aittir. Filtresi boldur. Eşimde çekmiş olabilir şimdi düşündüm de. 

Ben bu etkinlik boyunca yemeyip içmeyip seriye devam edeceğim. Devamı da kısa zamanda yayınlanır umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder