24 Nisan 2018 Salı

Nora Roberts - The O'Hurleys Serisi 3 - Şöhretin Bedeli


İngilizce Adı: Skin Deep

Seri: The O'Hurleys Serisi 3

Basım Tarihi: 1996

Yayınevi: Harlequin Türkiye
(Altın Dizi)

Sayfa Sayısı: 144

Çeviri: 

Konusu:

Chantel O’Hurley istediklerini elde etmiş bir film yıldızı... Mutlu ve başarılı... Çılgın bir hayranının ürkütücü takibi günlük yaşamını alt üst edince, özel detektif Quinn Doran'dan yardım istiyor.

Not: İnternet sahaflarına baktım 9 ile 40 arası değişiyor fiyatı. Çok merak eden olursa 9 tl lik olan kargo masrafıyla beraber alabilir.

3 yorum:

  1. Böyle bir dizi ya da film vardı gibi hatırlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerden sonra kitaplar ya da filmler birbirine benzemeye başlıyor. IMBd de listeye baktım bu kitabın filmi yok ama haklısınız konuyu okuyunca benzer şeyler benim de aklıma geldi. Ayrıca film dediniz bloga filme çevrilenler diye bir bloga bir ileti yazsam mı diye aklıma geldi. Zaten günlerdir Nora Roberts'la kitaplar konular ikinci kez basılanlar derken akraba gibi olduk :)

      Sil