15 Mayıs 2018 Salı

Diana Gabaldon – Outlander Serisi 5 - Ateşin Çağrısı Kısım 1 ve 2


İngilizce Adı: The Fiery Cross

Seri: Outlander Serisi 5

Basım Tarihi: Haziran, 2012

Yayınevi: Epsilon

Sayfa Sayısı: 656

Çeviri: Aslıhan Kuzucu

Konusu:

Savaş ve karmaşa. Aşk ve tutku. Sevgi ve bağlılık. Tutku ve nefret. Jamie ve Claire korkunç kaderlerine doğru adım adım yaklaşıyor.

Yıl 1771 ve savaş yaklaşıyor. Tıpkı karısının Jamie Fraser'a söylediği gibi. Bir yanı bunun olmamasını dilese de Jamie, Claire'e ve onun korkunç kehanet yeteneğine inanıyor çünkü bir zaman yolcusuyla evli olduğunu biliyor.

Sevdiği erkek için zamanın sınırlarını aşan Claire; klanını ve ülkesini hâlâ içinde yaşatan Jamie; geçmişin hayaletlerinden kaçamayan ama ailesi için yaşayan Brianna; kendi yolunu bulmaya çalışan Roger. Hepsi kaçınılmaza doğru yol alırken, aşkları ve aileleri için ayakta kalmaya çalışıyor.

"Büyüleyici ve şaşırtıcı."
The Dallas Morning News

"Kusursuz bir yazım. Doyurucu, davetkâr, tutkulu ve zengin tarihi detaylarla dolu."
Library Journal

Not: İki kitap olarak yayınlanmıştır. Yarım bıraktım ama burada ikileme düşüyorum. Birkaç sene oldu. Her biri en az 700  sayfa olan kitaplara baştan mı başlasam kaldığım yerden mi devam etsem?

2 yorum:

  1. Bu seri hakkında okuduğum yorumlar bir kitabı sıkıcıysa diğeri sürükleyici olabiliyormuş.Yarım bıraktığını tekrar dene bence hatta çok sıkarsa atlaya atlaya okursun sonraki kitabına geçersin devamlarını da almışsın boşa gitmesin bir şans daha vermelisin diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında peşpeşe okuduğum için o sıkıntıyı yaşadım. Eylülde tekrar başlayacağım çünkü yazlığa o kalın kitapları götüremeyeceğim. Nerde ince kitap onlarla gidilecek. Teşekkür ederim.

      Sil