13 Mayıs 2018 Pazar

Julia Quinn - Smythe-Smith Quartet Serisi 1 - Cennet Gibi


İngilizce Adı: Just Like Heaven

Seri: Smythe-Smith Quartet Serisi 1

Basım Tarihi: Nisan, 2014

Yayınevi: Epsilon

Sayfa Sayısı: 368

Çeviri: Nil Bosna

Konusu:

Bazen yalnızca arkadaş olmak yetmez, âşık da olursun.

Honoria Smythe-Smith:

A) Berbat keman çalıyor
B) Çocukken ona takılan 'Böcek' isminden dolayı hâlâ kırgın
C) Ağabeyinin en iyi arkadaşına KESİNLİKLE âşık değil
D) Hepsi

Marcus Holroyd:

A) Chatteris Kontu
B) Üzücü şekilde ayağını burkmaya eğilimli
C) En iyi arkadaşının kız kardeşine KESİNLİKLE âşık değil
D) Hepsi

İkisi beraber:
A) Bolca çikolatalı pasta yiyorlar
B) Korkunç bir hastalığı ve dünyanın en kötü müzik gösterisini atlatıyorlar
C) Çaresizce birbirlerine âşık oluyorlar
D) Hepsi

Bu bir JULIA QUINN kitabı, bu yüzden cevapları biliyorsunuz değil mi?


Yorumum:


Ekim ayında @okuyan_kadinlar_kulubu ile #heraybiryayınevi etkinliğimizde @epsilonyayinevi okuduk. Ben Julia Quinn'den Smyhte-Smith Quartet Serisini seçtim okumak için. Serinin ilk kitabını daha önce okumuş ve diğer iki kitabı almış ama okumaya fırsat bulamamıştım. 

Seri sıralaması şu şekilde:
1. Cennet Gibi
2. Beni Öptüğün Gece
3. Dudaklarımda Şarkısın
4. Henüz çevirilmedi.

Okumaya serinin ilk kitabı Cennet Gibi'yle başladım. Daha önce okudum ama Julia Quinn sonuçta. Eğlenceli ve romantik. Yeniden okumaktan kesinlikle zarar gelmez diyerek. 
Kahramanlarımız çok tatlıydı. Hanım kızımız Honoria ve kont oğlumuz Marcus. Marcus Honoria'nın abisinin çocukluktan itibaren okul arkadaşı. Ve babasıyla arası pek iyi olmadığı için tatilleri onların evinde geçirmiş yıllarca. Yani bir nevi aileden sayılıyor. Ve Daniel yani Honoria'nın abisi yurt dışına kaçarken (buda ayrı bir hikaye) Marcus'a emanet etmiş kızımızı. 
Marcus sezonlar boyunca kızımızın taliplerini çaktırmadan kaçırmış. Kimselere yar etmemiş Honoria'yı. Kızımız kara kara bana kimse evlilik teklifi etmiyor diye düşünürken bir plan yapar. Kendi ayağını burkmuş gibi göstermek için bir çukur kazar ki muhtemel bir talibi onu öyle bulsun ve kurtarsın. Çukura kim takılır tahmin edin. Marcus. 😄 ve bileği burkulur. İki saat yağmurda mahsur kalır ve... ay kitabı anlatacağım resmen. Neyseki burası sadece başı. Honoria Marcus'un başına neler getirdi neler sormayın çok fena spoiler vereceğim çünkü bu durumda. Kitabın bonusu Bridgertonlar ve en sevdiğim Lady Danbury. Seri adını Bridgertonların her sene gittiği ve korkunç müzik yapan Smythe-Smith'lerden alıyorki kızımız o gösteride sahne alanlardan biri. 
Historical romance seviyorsanız ve hala Julia Quinn okumadıysanız mutlaka okuyun. Bu tür kitapları merak ediyorsanız bu yazardan başlayabilirsiniz.

🐯Fotoğrafımı @cevizin_kitaplari nın #doğayadoğrukitap etkinliği için hazırladım.

Not: Yorum instagram hesabımdan aktarılmıştır.

1 yorum:

  1. Yazardan okuduğum ilk kitap odluğu için Cennet Gibi'nin yeri bende ayrıdır. O günden beri yazarın bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum. Sadece Beni Öptüğün Gece kaldı. Onun da baskısı yok.

    YanıtlaSil